Soft helg här

Hejdär.. har varit en lugn och skön helg. I fredags hade vi en superhärlig dag på Parken Zoo. Bätte väder och sällskap kunde man inte få. I lördags blev vi bjuda på lunch hos Emil och idag har vi fixat i lägenheten. Tapetserade vardagsrummet som blev så grymt snyggt !

Nu har jag en ledig vecka framför mig och jag hoppas att det fina vädret kommer tillbaka så vi kan hitta på massa skojigheter. Annars bokar vi nog in busborgen någon dag iallfall. Imorgon blir de iallfall en tvättdag.. ska nog hinna med en tur till lekparken däremellan. Dessutom har vi ett paket att hämta ut imorn. Lite sommarnytt till garderoben behöver fyllas på. Men nu prioriterar jag Kians. Annars går pengarna till lägenheten. Känns lite surt.. men snart är vi där och kan leva gott igen :))))

Nu ska jag hoppa in i duschen och bli lite fresch igen.. ser ut som ett skatbo i håret och sitter i sunkiga kläder.. det gillas inte !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0