God morgon!

Hej hopp! Här är vi vakna sen en halvtimme tillbaka ungefär. Som vanligt så somnade jag när jag nattade Kian och sov hela natten. Skönt såklart att sova ut men ingenting fick man gjort igår kväll.
Gårdagen var en trevlig dag. Var ner på stan med min mamma och min morfar. Morfar skulle shoppa kläder och när han var klar med de gick vi och käkade tillsammans.
Sen vidare till min mormor för fika.

Kians pappa Bazze hämtade oss där sen åkte vi hem till oss. Kian var på stålande humör och tyckte det var jättekul att ha sin pappa här. Man märkte på ngt sätt att han var riktigt stolt.
Ska försöka se till att det att det inte tar så lång tid till nästa gång dom ses.

Idag blir de jobb mellan 14-20.. blir kul att få jobba lite !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0