Bästa

Vi vaknade tidigt imorse, på tok för tidigt. Trots att han la sig runt halv 10 igår. Jag satt uppe och kollade på eurovision och jag blev inte nöjd med resultatet alls. Min favorit och framtida man, Israel gick de inte alls bra för....

Igårkväll hade jag en storstädar kväll. Piskade mattor, torka lister osv. Så jag ska slippa världens jobb sen när det är dags att flytta, nu är de nära. Pappa skulle köpa golv idag så de läggs klart i veckan : ) Sen är det bara småfix kvar med lister och så : ) det kommer bli så fint ! Och var beredda på en hejdundrans inflyttning fest..
Så kul att Kian också ser fram emot att flytta, han pratar ofta om de. Det glädjer mig. Men den här flytten kan bara bli till det bättre.

Men nu ska jag rusa till jobbet.. vi hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0