Vi har ju godis!

Hallådär. Vi har haft en toppenfredag..
Var till busborgen med Joanna och Isak. Mycket folk var det som väntat. Barnen var lite småförsiktiga till en början. Men efter lite eller snarare massa gott fika i magen blev de bättre och killarna busade på! Ja vi mammor bör öva både kondition och balans : ) vi ligger långt efter.
Barnen var iallafall nöjda och färdiglekta när vi skulle åka. Kanske var det godispåsen vi sa att vi skulle köpa på hemvägen som lockade : )

På kvällen har vi haft riktigt fredagsmys! Under täcken i soffan med godisskålen har vi tittat på Emil i Lönneberga.


Kian är ingen storätare när de gäller något. Han åt ett par godisar sen låg han utslagen i soffan och jag frågade

Ska du inte äta mer godis?
Kian - jag är ju så mätt nu mamma
Men du har ju bara ätit två godisar
Kian - Jag kan äta godis en annan dag
Ja Imorgonkväll får vi godis hos mormor tror jag
Kian .....blir tyst...... jag behöver ingen frukost sen, jag har ju faktiskt godis.


Jag ler så mycket inombords av hans härliga kommentarer... och med attityden han säger de.. världens goaste och charmigaste. Tänk att han är min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0