Världens bästa

En helt underbar dag med min fina vän och Kians gudmor Elina igår. Vi ses inte alls ofta men det ska de bli ändring på!
Vi började iallfall med att luncha på spicy, mums! Sen tog vi oss till busborgen.. jättekul var det tyckte Kian.. och vi.
Man blir som ett litet barn på nytt. Kian htitade en liten kompis där... han var 3 år och Kian sprang runt som en svans efter honom. Haha!
Så roligt att se.... Kom Kian så åker vi tillsammans sa den lille pojken till Kian men Kian som är lite försiktig av sig sa.. jag törs faktiskt inte, mamma får åka med... så roligt att höra hur dom små konverserar med varandra:)

Vi gick runt en sväng på stan tills dom stängde sen fikade vi innan Elinas buss skulle gå. Kians somnade i vagnen och sov vidare när jag la över honom i sängen...

När vi vaknade blev det frukost och direkt efter det målade Kian ett par tavlor.. en riktig konstnär..tavlorna får helt klart pryda vårat nya hem som förövrigt blir vårt om ca 2 veckor :)

Nu är det dags för lite vila och sen får vi se vad dagen bjuder på.

Kommentarer
Postat av: elina

åh världens bästa dag :) så kul att träffa er som sagt..skönt att kian somnade gott i vagnen! hoppas han håller sitt löfte om en cars-tavla till mig också, jag skulle bli väldigt glad :) stor kraam

2010-03-21 @ 23:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0