På g!

Dagen började med lite filmmys och frukost i soffan som vanligt.
Mamma hade tjingat Kian idag för hon ville så gärna ta med honom till öppna förskolan. Dom hade nog roligare än jag : ) jag roade mig med att börja plocka i förrådet... måste ju göras och riktigt tråkigt var det dessutom.
Har iallfall packat ihop och sorteras vad som ska slängas och inte.

Lilleman somnade sent.. som vanligt nuförtiden! Men så go han är! Pratar och pratar till han till slut säger - Nej nu ska jag vara tyst. Och sen somnar han..

Imorgon ska i till öppna förskolan och där brukar man ju bli kvar ett tag. Så tisdagarna är alltid fullbokade men det gillas! Nu ska jag springa ner i tvättstugan och hämta det sista innan läggdags... pussohej!


Kommentarer
Postat av: UllaBella

våra stjärnor! imorgon tar vi en solning! de behöver vi blekis! Kärlek! / du vet vem ;)

2010-03-31 @ 22:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0