Nattttti

Jag är fortfarande uppe, trots att jag var uppe redan halv 5 imorse. På jobbet gick det prima och tiden bara flög iväg. Vips så var jag hemma hos min favvokille igen, han sprang emot mig och gav mig en bamsekram..... så man bara fylls av kärlek ! Hann bara in och vända sen åkte vi med hem till lillasyster och hälsade på med lite fika.
Sen hem igen där vi bara hann leka innan alla kvällssysslor skulle göras.
Kian fick somna till en film... mysfaktor!

Imorn får vi se vad dagen bjuder på... ska nog till öppna förskolan en sväng iallfall. Sen ska jag ner på stan och köpa lite hårfärg.. vill få det ljusare nu till våren. Men mitt hår lever verkligen sitt eget liv.. medans den ena sidan drar åt sig massor av färg drar den andra inte åt sig någonting... vet inte vad det kan beror på.. men krångligt kan ni nog förstå att det är när man satt hos frissan en och en halv dag för att få det lite mellanbunt sist...
Aja får se om det fixar sig nu, bara inte håret faller av.

Jaja nu ska jag iallfall snart sova. Så otroligt skönt att vakna upp och vara utvilad...
Pussokram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0