Kärlek börjar med bråk? :)

Här sitter man uppe trots att man borde lagt sig för längesen. Har blivit sent dom senaste kvällarna av någon anledning, men ska strax sova iallfall trots även om jag inte är de minsta trött.

Vi har haft en mysig dag på öppna förskolan idag. Var inte alls så många där idag men lika roligt för de hade barnen. Det blev en massa bus och lek och det största "bråket" vi mammor sett emellan Kian och Nadja. Kian satt med en leksak som Nadja ville ha. Och de riktigt började slåss när båda ville ha den.
Märks att det inte är nå dagisbarn dedär. Att man inte riktigt har lärt sig att kunna samsas om grejer.
Barnen lugnade sig till slut och lekte på jättefint, så länge vi mammor inte visade oss, då blir de bara stöddiga mot varandra.
Pyssel blev det också. Kian målade en påskägg som han redan idag ville lägga godis i, men det får vänta!
Ska se om han har tålamod att leta efter ägget på lördag, känner jag honom rätt blir han nog bara tokig och ber mig ge honom ägget :)

Han somnade i bra tid ikväll. Han är en kvällsmänniska annars. Men har märkt att hans 10 timmar per natt inte alls räcker. Så nu får vi se om humöret blir bättre och han inte går runt trött hela eftermiddagarna. Om han nu inte vill upp fem imorgon bitti.
Imorgon ska vi till banken och ta emot lägenhetsnycklarna.. jag är så glad !






Kommentarer
Postat av: Greta

Jag älskar dig Emilia <3

2010-03-31 @ 22:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0