hey!

Vaknade upp hos mamma och pappa imorse. Vi sov där två nätter, mysigt!
Tidigt imorse åkte vi hem. Kian var överlycklig över att få se sina bilar igen eller som han säger - Bilarna har nog saknat mig : )

Det blev en snabbstädning och sen bara en massa bus, för att sen gå till öppna förskolan. Kian ville verkligen inte dit idag.. han är ofta så nöjd med att vara hemma. Hemmakär är det rätta ordet för honom. Men att sitta hemma en hel dag är ju inte vidare kul.. så efter lite bök kom vi dit ändå.
Väl där hade han jätteroligt.. mycket trots och tjafs med andra barn emellanåt... han är en riktigt envis kille.
Men samtidigt är han i den åldern när alla möjliga gränser som testas.. bara hoppas den här trotsen försvinner snart sen är de bara att invänta nästa.. haha !

För det mesta är han faktiskt världens mest kärleksfulla Kian. Han vill ofta sitta och prata om hur mycket han tycker om alla i sin närhet när det låter ungefär såhär - jag älskar dig mamma, älskar moffa, älskar mommo, älskar becca, älskar Julia, vem älskar jag mer?
Han är min goding som jag älskar över allt!

Nu blire att kika lite tv.. sen väntar sängen. Imorgon kommer Joanna och Isak hit och umgås. Senare blir de ikea för att kika ut lite nya möbler till nya lägenheten som förövrigt kommer ta tid att flytta till. Det blir helrenovering.. men inte mig emot. En lägenhet precis som jag vill ha den.. mums!

Godnattpuss!



Kommentarer
Postat av: Anna - Om livet som ensamstående mamma och hundtokig!

Vilket vackert namn din son har! Har sagt att min son, om jag någongång får en son ska heta Kian :)



Blir så nyfken när jag kickar runt hos er! Hur gammal är du och hur gammal är Kian? Och hur uttalar ni Kian?



Sorry om jag verkar frågvis, men jag är bara född nyfiken :P

2010-03-02 @ 23:12:09
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser
Postat av: joanna

IDag ses vi äntligen :D snart kommer vi <3

2010-03-03 @ 08:15:11
URL: http://mammatillisak.blogg.se/
Postat av: elina

åh vad jag saknar kian! han är såå söt och go! det var så länge sen vi sågs, ändring på det! jag kanske kan komma en sväng nu innan jag börjar plugga igen? annars är ni jättevälkomna till örebro om ni vill åka tåg och komma iväg över en dag :) jag går ändå bara hemma hela dagarna! du får jättegärna höra av dig vilken dag som passar er bäst! KRAM

2010-03-03 @ 22:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0