Helgen utan killen i mitt liv

Min fredag spenderades med min vän Pilja i Fagersta, mycket trevligt var det! Kian var hemma hos mormor. På lördagsmorgonen ringde Joanna och ville att jag skulle komma på fest hos dom. Så det blev raka vägen till Hallstahammar. En hur bra kväll som helst, gott att äta, dricka, trevligt folk och en massa dans! Precis som det ska vara!
För första gången har jag allså varit utan min Kian en hel helg, två nätter. Det gick bra.. så roligt som jag faktiskt haft med mina fina vänner!

Men så mysigt att ha lillen hos mig igen! Han somnade sent ikväll. Var hemma hos mamma och pappa och åkte tillbaka till lägenheten ikväll. Har inte varit här på två veckor, då vi bodde hos mamma och pappa när dom var bortresta. Men nu vill jag inte bo här längre, jag vill flytta nu nu nu !!! Men på onsdag får jag nycklarna och det ska börja renoveras.

Ska försöka ladda upp lite bilder här innan jag somnar.. men först en dusch! Peace



Kommentarer
Postat av: Joanna

Det va Super kul att du kom Gumman! <3

2010-03-29 @ 10:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0