Det ska bli mer av

Hej hopp! Hade världens huvusvärk inatt.. inte sovit bra alls. Jag mår iallfall bättre nu och har fått vila hela morgonen. Kian är på glatt humör och just nu dansar han omkring till sin nya skiva som vi köpte igår.

Hur trött jag än är ska vi iallafall ta oss till öppna förskolan idag. Kul för Kian att få leka med sina kompisar.
Det är något jag måste bli bättre på! Att gå till öppna förskolan fler dagar i veckan. Han behöver träfffa barn i större grupper för han går inte på dagis än. Han är en riktig retsticka på öppna förskolan mot dom andra barnen och hemma har han ju varendra sekunds uppmärksamhet. Jag tror han behöver leka med andra utan att jag är där hela tiden, även om jag sitter i samma rum.
Det stuntar han totalt i när han är inne i sin lek.
Nå dagis är inte aktuellt än iallfall, det blir nog antingen till augusti eller.. Januari... om jag får välja :))

Jaja nu ska vi äta frukost och börja fixa.. pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0