Bäst!

Hej gott folk! Sämsta uppdateringen ever, menmen här är jag!
I förrgår åkte mina föräldrar till Usa för att hälsa på min syster eller som Kian säger - för att köpa carsbilar. Vi passar på att bo hemma i deras hus, hur skönt som helst måste jag säga. Att ha utrymme underlättar väldigt mycket och man blir inte lika rastlös.

Helgen har varit bra hittils. I fredags hade vi en lugn kväll bara jag och Kian.. fredagsmys på hög nivå med film och en massa godis!
Igår förmiddags tog vi en promenad hem till våra goda goda vänner och umgicks. Det blev ner på stan en sväng för att fika med Jerry och Maja, och så införskaffade jag Kian en gööör snygg dress.
Vi åkte tillbaka hem till familjen Engelbertsson där vi blev bjudna på mat, efter de ännu mer fika.
På kvällen fick vi för oss att följa med dom till några vänner för att kika melodifestivalen, måste dock klaga på svenskarnas val!
Visst är det en fin låt. Men hur tråkig och livlös är den inte?!
Vi kom hem sent, runt 12 tiden. Men Kian somnade som en stock och sov till 9 imorse.

Nu ska vi fixa iordning oss sen åka till några otroligt saknade vänner... hörs sen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0