Allt och lite till

En lugn och skön morgon. Kian på strålande humör och jag börjar bli lite piggare nu. Vi har för första gången ätit havregrynsgröt till frukost.
Jag avskyr det, men fick för att Kian ska gilla de äta det jag med och hålla masken. Med lite sylt i tyckte Kian det var helt okej.. men inte sådär jättegott som han brukar säga om det han vekligen gillar.

Snart kommer iallfall min morbror hit en sväng på lite kaffe. Sen åker vi hem till Maja och umgås!
Till kvällen ska vi gå förbi affären och köpa en massa fredagsgott! Får passa på att riktigt njuta av den här kvällen, sen väntas det jobb både lördag och söndag.
Eftersom mina föräldrar är bortresta ska Kian vara hos Maja och hennes Jerry medans jag jobbar. Imorgon ska dom åka och bada med lilleman, kul!

Kian är så duktig på att prata och tar verkligen efter ord och meningar man själv brukar säga.
Igår när han låg nerbäddad i soffan och drack sin välling:

Kian - mamma kan du ligga här hos mig?
- såklart jag kan göra det
Kian - åh, du är så gullig mot mig.

Charmtrollet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0