All in !

Som sagt var det banken som gällde imorse. Skrev på lite papper och fick nycklarna till lägenheten, överlycklig !
SÅ jag har varit där två gånger idag, först för att målaren skulle komma dit och Joanna och Jennie var nyfikna sen har jag varit där och rivit ner lite, skruvar ner hyllor som blev kvar osv.
Smartass som jag är fick jag mig en rejäl stöt när jag rev ner panelen och "råkade" pilla lite för mycket vid det uppskruvade elutaget.
Fick lite hjälp av Sebbe och Jocke.... vill ju inte ta åt mig all ära : )

Kian har varit hemma hos mormor medans jag var och fixade. När jag kom hem nattade hon honom med han blev såklart pigg när jag egentligen bara skulle säga godnatt. Så det blev en långt pratstund men sen somnade han gott till min "vackra sångröst"

Imorgon ska vi nog med till mammas jobb så Kian får leka av sig. På mammas lunch ska Joanna och jag gå och sola en sväng precis i närheten, det var längesen så det blir hur härligt som helst.
Joanna är min bästa vän, vad skulle jag göra utan henne?!

Igårnatt blev det lite nätshopping. Varför alltid på nätterna? Rastlös och shoppingsugen går inte ihop. Hittade iallfall en sida med jättetuffa barnkläder. Slänger upp lite plagg här strax :)

Kommentarer
Postat av: Joanna

Du är min bästa Gumman! <3

2010-04-01 @ 08:45:23
URL: http://mammatillisak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0