Solen skiner himlen är blå! GREAT!!

Sitter i solen med min badkruka till son. Det har tagit honom ca en kvart att bada mer än fötterna. Han ser stor ut i den lilla lilla poolen men skönt att kunna svalka av sig, skulle inte jag heller ha något emot men är rädd för att allt vatten försvinner bara jag sätter mina fötter i plaskpölen : ) Vi har varit ner på stan tidigare och kikat på alla årets studenter och deras spex. Måste säga att jag saknar den tiden lite, eller s´kulle iallfall inte ha något emot att få göra en repris, synd för dom som hoppar av skolan och aldrig får uppleva de. Vi tog en picknick i parken bland alla ungdomar. Kian tyckte alla såg helknasiga ut sa han. Något annat han tyckte var spännande var alla poliser som hällde ut studenternas alkohol : ) ...en sväng till mcdonalds blev de och lite handling av sommarkläder innan vi åkte hem till mamma och pappa. Får se vad resten av dagen bjuder på, fr jag bestämma blir de helt klart grillning mot kvällen :)) mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0