jobb rullar in som de ska

Hallådär. Just nu känner jag mig helt slut. Har precis varit i lägenheten och hjälpt pappa att lägga golv.. fick nästan ett helt vardagsrum gjort på 2 timmar så jag antar att det kommer gå undan iallafall.
Imorse åkte Kian med sin mormor till örebro där dom ska på Adams student. Jag hade gärna velat hänga på med det funkade inte eftersom jag har ett jobbpass mellan 18-02 inatt. Men jag är glad att jag får jobb och speciellt när jag får vara hos familjer där jag stortrivs.

Var på jobbet imorse också för att lämna in lönepapper och på de fick jag massvis med jobb både i juli och augusti... och visst behövs extrapengar när man precis renoverat klart en lägenhet och vill köpa massa nya prylar till hemmet. Så allt känns riktigt bra förutom att jag saknar lillprinsen nu, men får inte träffa honom förrän imorgonbitti.
Men sen är det jobb både imorgon och på söndag igen.

Jaja nu ska jag sluta snacka här och slänga i mig lite mat innan jobbet.. ha en fin helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0