Hej å hå !

Den här dagen har gått förvånansvärt fort ändå, trots att den bara inneburit städ och tråk. Runt 2 tiden åkte vi och fixade i gamla lägenheten. Det är inte så mycket att göra sa jag till mamma imorse men det fick jag ångra.
Man har dragit på sig alldeles för mycket saker under bara de här två åren. I början trodde jag att allt skulle gå på bara en dag men icke.
Nå fix i nya lägenheten har vi inte hunnit med då vi inte blev klara förrän klockan 8 ikväll.. eller klara för den här dagen iallfall.
Det finns ändå en del att göra.. bllääk
Kian har varit så duktig trots att han suttit där utan leksaker. Han har för de mesta roat sig med att dansa och sjunga till alla melodifestivlens låtar : ) så söt han är min lilla sångfågel!

Min stackars pojke som alltid är så försiktig av sig fick sig en rejäl smäll idag. Mamma och jag var mitt uppe i städningen när vi fick höra världens duns. Blod från både näsa och mun och jag trodde näsan var bruten och att alla tänder slagits ut. Men Kian var så duktig, storgrät en liten stund men försökte sen berätta vad som hänt. Efter jag känt på alla tänder och såg att näsan var okej blev jag lite lugnare. Men stackarn vad ont de måste han gjort

Igår hade vi Maja och Jerry på besök, två av Kians favoriter.. mina också !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0