Här är vi, och det här händer.

Här är jag igen. Har precis kommit hem från en liten shoppingrunda. Men var inte ute i god tid så fick ju inte alls med mig allt jag ville ha innan alla butiker stängde, får bli en sväng till stan imorn istället. Köpte iallfall en lampa till Kians rum och en till vardagsrummet. En leksakskorg, matbricka och ett par presenter till Kian : )

Vi har inte flyttat in i det nya även om vi skulle kunna göra det. Men en del av det gamla behöver packas upp och det vill jag gärna göra innan inflyttning. Annars blir jag bara lat och låter det stå och plockar det jag behöver ur kassarna (i-landsproblem) Måste medge att det är rätt skönt att bo hos mamma och pappa iallfalll. Det blir kanske som att flytta hemifrån för första gången sen

Mycket snack om midsommar är det också. Skulle så gärna vilja hänga på alla andra men som vanligt så jobbar jag som alltid vid speciella tillfällen. Kian får följa med mormor och morfar ut på landet och fira midsommar.. dom kommer få det supermysigt iallafall och jag ska minsann skicka med kameran så att jag inte missar det ändå.

Annars växer Kian på bra : ) Han är en stor kille nu som vill göra det mesta själv. Råkar man göra något åt honom får man tampas med ett utbrott från hans sida : ) Han pratar och pratar och råkar mamma kolla bort får man höra - jag pratar faktiskt med dig mamma.
Så det där men att ha all uppmärksamhet har inte riktigt gett sig.. men han är himla go och en glad kille för det mesta.



Kian och granntjejerna satt ute och mös med en glass i solen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0