sista inlägget här, byter blogg.. igen

Vi lever och mår bra här hemma ! Här hemma hos mina föräldrar, för jag bor fortfarande här. Ju mindre arbete vi har kvar att göra i lägenheten desto mindre tid lägger vi ner. Jag har trott att vi skulle kunna flytta in i flera veckor nu, men icke.
Måste nog säga att jag är en tidsoptimist.... lite för optimistisk!

Vi har haft en härlig dag i solen. Jag badade i Kians pool och tänkte vara lite smart och sätta i solstolen så att jag kunde få lite mer färg innan semestern. Och färg fick jag. Röd som en kräfta ! Det var inte riktigt mitt mål. Och borde kanske tillägga att min rygg är vitare än snö.
Inte bra, inte snyggt. Vad händer egentligen med pigmentet efter man fått barn?
Mot kvällen kom lillasyster hem en stund också. Jag fick öva lite på att vara assistent åt henne. För på måndag åker vi till ett handikappsläger för henne och jag har fått beviljat att vara assistent åt henne 8 timmar om dagen, helt perfekt!
....iallafall så åkte vi ut pappa, syster, Kian och jag och köpte en varsin glass, sen ut till Anundshög och åt glassen.

Föresten fick jag tipset att byta blogg av en gullig tjej som ville hjälpa mig med design och så.. så här är den nya
mammaemilia.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0