En härlig fredag blir de

Precis när vi skulle ge oss ut för lite shopping och fika på stan och kom utanför dörren insåg jag, vagnen är borta.. inte borta men pappa hade glömt lämna den imorse när han kom med Kian.
Eftersom vi redan bökat på oss med alla lager kläder frågade jag om Kian ville ut ändå men att han fick gå själv, men de ville han.
Vi tog en liten promenad och hoppade på bussen mot stan. Blev lite shopping.
En klänning, duk och ljuslykta till köket, örhängen och såklart en carsbil till lillemannen. Det förtjänade han när han var så duktig att ränna runt med mamma i äffärer utan att klaga.
Mamma mötte upp oss på stan och vi tog en fika, en mysig dag helt enkelt!

Imorgon ska vi hem till mamma tidigt. Min mormor kommer och hälsar på också : ) det är fredag och vi ska äta en varsin kebab m bröd.. som jag längtat : )
Och på kvällen kommer Jenny hit. Vi ska laga lite käk, dricka gott och förmodligen blir det utgång efter de. Lilleman ska vara hos morfar.. jag ska se till att köpa en stor godispåse till Kian... de har jag lovat :)



Kian med sin cars-samling som han är så stolt över!


Kommentarer
Postat av: Joanna

åhh vad vi saknar er. <3

2010-01-29 @ 04:10:25
URL: http://mammatillisak.blogg.se/
Postat av: elina

jag har väntat på att få se hela samlingen, vad go han är :)

2010-01-29 @ 17:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0