Perfekt!

Inte haft tid eller ork för uppdatering men den här helgen har varit alldeles perfekt.
I fredags blev det utgång som jag nämnde. Mina två tjejor kom hit på kvällen och gjorde min kväll. Det blev utgång och vi hade de riktigt kul. Gick inte och la oss förrän vid 6 tiden men på morgonen var jag i skapligt skick och gick upp halv 10.
Resten av dagen spenderades hemma hos mina föräldrar och på kvällen kom Joanna hem till oss för att dela en massa prat och skratt... som jag hade saknat den tjejen!

Idag har varit en lång med händelserik dag.. jag har nämligen blivit en soffa rikare! Åkte med Jenny och hyrde släp för att lämna min soffa hos henne och jag skulle köpa en ny som jag hade kollat ut.
Väl hemma hjälpte min snälla pappa mig att montera ihop den och nu står den här... snyggare än någonsin!
Riktigt nöjd är jag att det blev den här. En grå/svart melerad två och tre sits.. love it! Kommer bild när mitt fina vita bord kommit hem till mig igen : )

ästa projekt är hallen.. ska köpa en vit byrå, väggord och fixa till det därinne. Men först är det lite kvart att måla då färgen inte räckte sist. Men det köper jag imorgon!

Måste bara nämna vilken kul reaktion Kian gav när den soffan kom.. han utbrast : VAA mamma har vi fått en ny soffa, nu blir jag jätteglad! Han hoppade runt på golvet och har under kvällen upprepat att han tycker soffan är snygg, då är vi två!!

Imorn är det tvättdag : ) wiho inte lika kul men måste göras. Mormor ringde och längtade efter sin lilla Kian.. hon ville ta med honom till öppna förskolan så vi får se om dom passar på medan jag tvättar.. det blir nog Kian glad över att han slipper.. skulle jag vara :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0