Myskväll!

Som sagt var vi hem till Jenny och hennes dotter Nadja idag. Vi trodde barnen skulle bli superglada över att se varandra eftersom det var ett tag sen sist. Där hade vi fel! Eller glada blev dom väl, men inte kunde dom samsas om en enda leksak idag... när den ena äntligen lugnat ner sig och slutat skrika var det den andras tur : ) Mot slutet lekte dom fint.. men vi blev tvunga att gå mot tåget, eller rättare sagt springa.
Att springa med vagn när det är halt och man är stressad iklädd tights och utan vantar är ingen hit kan jag säga...
Vi hann iallafall med tåget och därefter gick vi hem till Josef och hämtade några paket som mostersyster Beccy hade skickat med från Usa. Kian fick en liten ryggsäck som hon proppat med en tröja, klistermärken, pennor, strumpor : ) hur nöjd blev han inte då.... oj vad mycket grejer sa han själv : )

Jag fick ett par fina leggins och två tröjor.. allt var superfint (på till och med!) Tack min fina syster för det!!

Ikväll blir det lungt... ska kleta på mig lite ansiktsmask, tända ljus och ta ett långt bad! Skönt!
Imorn väntar jobb hela dagen...

Hörs sen med vääärldens fetaste låt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0