Måla hall

Igår hade vi en trevlans dag på öppna. Efter det åkte vi iväg och köpte färg.. nu skulle jag ta tag i ommålningen av hallen som jag länge tänkt. Köpte en helvit färg och jag har bara målat två gånger hittils. Hade mörkbrunt innan så det behöver målar fler gånger. Men det ser ut att bli riktigt bra! Ska måla ikväll också om jag hinner efter jobbet.

Börjar om 2 timmar. Känns inge kul att behöva ta sig ut i det här ovädret.. det får helt enkelt bli en heldag inomhus..

Får se om jag kanske låter Kian sova hos mormor och morfar ikväll.. han blev lite störd av mitt målande igår när han skulle sova och att måla när han är vaken är inte ett alternativ.
Kian och målarfärg.. det kan inte bli annat än att han skulle måla allt vitt.. förutom väggarna : )

Nu blir de lite lek innan vi ger oss iväg.. bilder kommer ikväll : ) hejpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0