Jag har hittat min typ av träning.. finally!

Afrodansen var nog den roligaste träning jag varit på någonsin. Jag är helt slut i hela kroppen!! Kändes inte riktigt som träning när man väl var där.. det var liksom FÖR kul. Och jag kände mig inte speciellt trött i kroppen heller.
Men nu har jag värk i varenda muskel i kroppen.... tyder på träning : )
Känner att jag förmodligen kommer ha rejäl träningvärk imorn..

Kian hade kul med sin morfar och ville inte alls att han skulle gå hem. Morfar ska stanna, bara mormor ska åka hem sa han... lillfisen. Som jag gjort de senaste kvällarna somnade jag bredvid honom och vaknade nån timme senare... det liksom bara blir så.. även om jag tänker jag ska inte somna, jag ska inte somna.. sen vips snark!

Imorn blir de en morgonpromenad.. tänkte gå affärn och köpa lite frallor och annat gott till frukost för just nu ekar det i kylskåpet.

Nu blir de tvtitt sen ett försök till att somna.. pussokram!



Kommentarer
Postat av: rebeccs

vad fin du är emilia...haha du gör ju en rebeccapose på kortet. michele sa till mig att du är vacker....å sen sa hon att vi är lika också så du får allt dela med dig lite at komplimangen ;)

2010-01-21 @ 01:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0