I'm back

Nu är det nog på tiden att man uppdaterar här igen : )
Vår helg var toppen och fullspäckad dessutom. Åkte till min vän Pilja i fagersta i fredags och umgicks... på morgonen försov vi oss såklart och jag skulle med tåget tidigt. För att möta mina föräldrar som haft Kian hos sig. Vi åkte direkt iväg på barnkalas hos Isak som fyllde två! Det fikades, busades, snackades, pussades, bråkades ja precis som ett barnkalas ska vara :)

Idag tog vi oss till kyrkan på förmiddagen.. Kian ville mest vara utanför och så fick de bli! Efter de åkte familj och släkt hem till mina föräldrar för att fira lillasyster Julia som spikade 19 bast idag.. är så tacksam för att äntligen se min syster vara så glad och må bra.
För bara några månader sen mådde hon inte alls bra, fylld av ångest och oro.. Nu satt hon och fikade med oss, drack sitt kaffe, la pussel var en riktigt lycklig nittonåring....

Imorgon ska vi till öppna förskolan och träffa vänner på förmiddagen. Får se vad resten av dagen bjuder på...

Ska försöka sova nu ( lyckades somna bredvid lilleman och vaknade två timmar senare nämligen ) Så nej inte är jag speciellt trött, men imorgon antar jag!

Pussgodnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0