Hoho

Jobbat klart för den här helgen då..... nu får vi se är om de blir jobb i veckan.. hoppas på att jag blir inringd någon dag iallafall.
Jag måste verkligen börja jobba mer än jag gör.. men tänker minsann inte byta jobb (ÄN!) för jag trivs så bra med mitt.. Däremot ska jag ringa om att få bli kontaktperson.. det gäller inte mycket pengar men alltid något. Och det är min grej att ta sånna uppdrag känner jag.
I framtiden ska jag absolut jobba med något åt det hållet som jag gör nu.

Lägenhetsvisningen var spännande... en riktig fräsch och ful lägenhet. Haha ja allså skicket var riktigt bra.. men fula tapeter, golv, köksluckor osv. Och jag är inte den som kan flytta in som det är, utan det ska vara som jag vill ha det innan jag flyttar in! Strukturtapet i en hel lägenhet är väl itne de roligaste att fixa iordning precis.
Området är helt perfekt.. en liten innergård och lekpark precis utanför fönstet.. 50 meter till en stor lekpark och pulkabacke på vintern.
Men det klickade inte riktigt, antar att det är för mycket jobb... bara att leta vidare..

Ikväll har vi kikat på "i en annan del av köping" Favoritprogrammet som alltid får en på gott humör. Imorgon kommer Kians kompisar hit och leker på förmiddagen, sen ska jag åka och leta ny kökslampa för min har jag sålt... det blir en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0