Hemma-fix-dag

Känner mig helt slut i kroppen just nu. Har storstädat härhemma så det är skinande rent.. inte riktigt men nästan... Tänk att man aldrig får till den där glansen som dom får i tv.. jag skulle gärna vilja veta hur dom bär sig åt?! :)
Tvätten håller jag också på att fixa med, så nu äre sista maskinen.. sen bara att vika alltihop, det värsta!

Jag hade tänkt att jag och Kian skulle ta oss till pizzerian som belöning för vårt hårda arbete lite senare. Men nu har jag pratat med mamsen och det blir afrodans istället : ) Morfarjörgen kommer hit och leker med Kian sålänge..

Nu tittar Kian på lite film och jag ska rensa i några skåp : ) heja mig!




Kommentarer
Postat av: joanna

Ni är såå fina. <3

2010-01-20 @ 21:28:47
URL: http://mammatillisak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0