Helnöjd :)

Imose blev de en sovmorgon. Vi vaknade nog inte förrän strax innan 9 och jag klagar inte alls. Någon timme senare började det droppa in folk : ) hihi! Nej men vi var hemma hos mamma och hon hade bjudit över lite mammor med deras barn som brukar hålla till på hennes barn. Till min förväning höll alla 5 barnen sams hela tiden och samsades om alla grejer. Riktigt mysit och Kian var glad som fick leka med lite kompisar och stoltsera med sina bilar ( som han glatt lånade ut idag )

Efter besök var vi lite trötta och la oss i soffan framför pippi långstrump för att därefter åka ut och handla lite.
Och vet ni vad jag fick med mig? eller fick med men har beställt iallfall:) Jo en kyl/frys i rostfritt.. hur glad som helst. Därefter åkte vi vidare och köpte en kökslampa som jag är helnöjd med.. nu behöver den bara justeras i taket.. för just nu hänger den så långt ifrån mitten på bordet man kan komma. En soffa hittade jag också som jag förmodligen ska beställa.
Även en storhandling gjordes innan vi fick skjuts hem!

Imorn är det öppna förskolan som gäller. Först mammas (om vi kommer upp i tid) och efter de skallberget. Sen funderar jag på att åka och köpa färg till min hall som jag tänkte måla vit.... ska jag bo kvar här ett tag till ska jag minsann göra om precis såsom jag vill ha de : ) punkt slut.

Men nu ska det plockas lite här sen tänkte jag avsluta kvällen med lite hårinpack och ansiktsmask.
Pussgodnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0