Happy new year !

Jag hade ett trevligt nyår må jag säga! 2 sköna grabbar från fagersta kom hit och gjorde mig sällskap. Jag var inte alls sugen på att gå ut som resten av västerås.
Vi tog det lugnt hos mig med dricka och snack. 12-slaget trodde vi skulle behöva firas i en taxi, men det slapp vi iallfall.
Grannen höll i en fest, så man slant in där då och då..... Ellen klippan var där också och gjorde min kväll.

Imorse var det knappt att man tog sig upp. Somnade på morgonkvisten och drog oss nog inte ur soffan på bra många timmar. Det spelades buzz och memory : ) Dom åkte hem mot kvällen och jag kunde äntligen komma hem till goKian som man som vanligt saknar när man är utan honom en hel natt + mer. Jag fick en låång kram och en massa pussar..

Bilder kommer senare... imorgon förhoppningsvis : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0