Godmorgon i stugan

Somnade lite för sent igår men känner mig ändå pigg idag. Lilleman är på topp.... sitter just nu i sitt rum och leker så fint så.
Jag ska göra iordning lite frukost och sen ska vi hoppa i ett bad båda två.. Kian har tröttnat på att bada annars, men badar vi tillsammans kan han sitta där i hur länge som helst.
När jag frågade om han ville bada så frågade han mig om jag var smutsig.. ja mamma är smutsig i håret.. då säger han mamma måste tvätta håret men Kian är inte smutsig i håret, bara kroppen.
Ja han gillar inte att tvätta håret, det brukar gå bra men han gillar det inte för fem öre.

Som sagt blir de öppna förskolan senare.. dock sov vi lite för länge för att hinna till mamma.. t y p i sk t




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0