Det är inte onsdag.. det är lördag!

Vaknade klockan 11 imorse hos mamma och pappa. Fick en härlig sovmorgon.. men hann inte mer än att slänga på mig kläder, äta frukost och pussa på Kian innan jag skulle iväg och jobba lite.. hade det supermysigt med en lunch på pizzerian och lek hemma hos mig.

Jenny och Lovisa kom hit, så efter jobbet åkte vi ner till stan och åt spicy... det är väldigt gott som Kian säger.
Skönt att a åka iväg en sväng på kvällen, få i sig lite mat och snacka.

När vi kom hem försökte jag lägga Kian.. som totalvägrade. Han bara skrek åt mig att han inte ville sova.. och varje gång jag gick ut ur rummet ropade han snälla mamma kom. Vi gick in och sjöng lite. Rätt som det var kom jag på att det inte var onsdag som jag trodde ( brukar alltid jobba på onsdagar annars med den grabb jag var med idag) utan det var ju faktiskt lördag.
Jag frågade Kian om vi skulle gå ut till soffan istället. Så jag plockade fram lite lördagsgott, chips och kakor var det vi hade hemma : ) Han blev så glad så.
Självklart blir man sur om man missar lördagsmyset ;)
Efter någon timme försökte jag lägga honom igen, och det tog sin tid.. Men nu sover han gott iallfall :)

Imorgon ska jag jobba igen hos en ny familj : ) och Kian ska leka med sin mormor och morfar som vanligt. Vi ska försöka övertala morfar att åka till badhuset.. det var längesen han fick bada sist.

Slänger in lite bilder från de senaste dagarna :)


Kian med pappa Bazze


Nyårs firande med dom där :))


Ge mamma ett leende :)


Kommentarer
Postat av: anna

Var jobbar du? :)

2010-01-04 @ 20:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0