En lördag med massa gott

En riktig myskväll har vi haft här hemma! Efter jobbet åkte vi med mamma och pappa och handlade en massa gott! I bilen somnade Kian så en pigg kille har jag haft uppe tills nu! Men bara mysigt... vi har gottat med godis, chips & morötter. Jag tog mig ett glas vin och Kian ett glas fanta: ) lyx!
Allt detta gjorde vi såklart till melodifestivalen : ) helt slut efter allt dansande.



Ibland eller snarare ofta kommer tanken upp på hur bra jag faktiskt trivs med allt! Mamma sa tidigare ikväll - men ska ni sitta hemma ensamma på en lördagskväll, följ med hem till oss istället.
Men konstigt nog trivs jag faktiskt att vara ensam ibland.... jag sitter aldrig och mår dåligt över att vara ensamstående, det kan snarare vara skönt att efter en hel dag bara få sätta sig ner och koppla av, inte ha någon att passa upp på, inga måsten..
Efter förhållandet med Viktor trodde jag att det skulle bli jobbigt. Visst var man ledsen och trött i början, men det berodde nog mer på att det blev en så stor omställning.
Jag hade aldrig kunnat tänka mig att leva så gott som jag lever nu.
Det här har jag mycket att tacka min stöttande familj för!!

Nu ska jag sova, jobb imorn ! Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0