Magsjuka?!!

Vi fick oss en bra promenad idag.. Kian somnade gott i vagnen och jag fick gå den runda jag ville. Avslutade promenaden med att gå till mammas öppna förskola. Kom lite sent, men hann med lite fika och lek innan alla barn och föräldrar började gå hemåt.
Precis innan vi skulle gå sa Kian jag är sjuk och tog sig på magen. Så det blev att gå till toaletten innan vi gav oss iväg (han brukar nämligen säga att han är sjuk så fort han måste göra nummer 2 : )

Vi gick mot affären alla tre och när vi stod i kassan börjar Kian spy världens. Hela vagnen och jackan! Mamma spang iväg med Kian till jobbet som tur är bara ligger 1 minut därifrån medans jag betalade.

Blev kvar på mammas jobb till klockan 7 ikväll.. 3 timmar väntan allså. Eftersom vi inte fick tag på pappa. Till slut ringde vi taxi och åkte hem.
Eller till mina föräldrar. Mamma som inte är ett dugg rädd för att bli smittad  tyckte inte att vi skulle sitta och tråka i lilla lägenheten.
Trots att han spydde massor under dagen (sista gången i taxin) är han super pigg nu.. hoppas de bara var något tillfälligt.

Han har druckit massor och ätit vindruvor. Mer vågar jag inte ge..
Så perfekt kan man väl inte säga att dagen har varit men han är så goo.. även när han låg utslagen och ögonen bara rullade runt sken han som en sol när vi började prata carsbilar..

Kommer bilder senare ! om jag lyckas få lillbusen som sovit 2 gånger idag att somna : ) hihi

Kommentarer
Postat av: joanna

Åh fyy emilia, magsjuka :/ våran största skräck! haha. Stackars kian! ge Kian en puss från oss!

2010-02-12 @ 10:06:07
URL: http://mammatillisak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0