Längtar tills man får sova gött :)

Började jobba 11 imorse men innan de fick jag en välbehövlig sovmorgon fram till klockan 9.. skönt!
Kian sover lite oroligt om nätterna nuförtiden. Han brukar vakna runt 1 tiden och det enda som fungerar då för att han ska somna om är att jag lägger mig bredvid honom.
Måste köpa en säng till hans rum nu så att jag kan sova lite bättre om nätterna. Ska köpa en säng där man har en extra under, och när den dras fram är det redan bäddat.
Vill inte sova i min nya soffa heller.. då kommer det bli en vana. Nyttigt för mig att lära mig somna utan tvn på. I två år har har jag sovit på soffan.. men när lönen kommer tar jag och köper en ny säng : )

Efter jobbet idag tog vi oss en promenad hem.. Kian var inte helt kry. Han har betett sig som om han har feber även fast han inte varit sälskilt varm. På vägen hem somnade han i vagnen, där han fick sova en bra stund. Sen blev det film mys på kvällen och han har inte visat nå mer tecken på feber utan haft den överflödiga energin som han brukar :)

Jag har satt upp min väggord som jag var och hämtade ut idag.. blev hur fint som helst! I LOVE IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0