Krångel

Ja precis vad det gör med bloggen hela tiden.. antingen ser hela sidan konstig ut eller så kan jag inte ens logga in.
Men äntligen fungerar de igen!

En bra dag har vi haft. Tog en promenad hem vid lunch idag för att gå till öppna förskolan på skallberget, mysigt som alltid!
Direkt efter tog vi en promenad tillbaka till Gryta för lägenhetsvisning.... jag kan inte säga mer än att DEN HÄR LÄGENHETEN VILL JAG HA!!! Så perfekt läge men egen liten tomt på baksidan och innergård på framsidan.
Jag ska inte hoppas för mycket, det är en negativ sida hos mig. Jag har så höga förväntningar och när det inte blir något av de blir jag så galet besviken.
Men jag hoppas hoppas hoppas.

Imorgon kommer iallfall en mäklare hem till mig för att kika på min lägenhet och värdera den. Blir intressant att se : )) Men nu ska jag äta en nyttig god macka och sätta mig framför tvn... pusshey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0