Jag är impad

Vilket väder vi har allså! Helt galet och inte roligt alls.
Man kan inte sluta längta till sommaren och alla skojigheter man kan hitta på då. NEJ det här snöovädret är inte ens roligt för barnen och jag som dessutom har en liten inomhuskille som helst sitter inne på sommaren också..om han fick : )

Jobb mellan halv två och sex ikväll sen vidare hemåt för att laga lite mat och mysa innan läggdags.
Kian är helt otrolig! Den lilla killen på två år kan man faktiskt konversera med.. det är så många härliga och roliga kommentarer, mycket kramar och kärlek och bus.
Dessutom är han inne i den åldern som jag trodde man var vid 4 år?! JOO nämligen... tadamm! Kiss och bajsåldern.. i var och varannan mening drar han till med ett bajsord och tycker själv att han är jätterolig.
Han har sen ett tag kommit på att man kan hitta på egna roliga ord och han är dessutom jätteduktig på att rimma. Varenda liten grej imponerar och jag har insett att han faktiskt inte är en liten kille längre!






Ska slänga in lite bilder strax på lägenheten eftersom jag gjort iordning en massa nytt.. så håll utkik!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0