I am happy!

Det blir ett virrigt inlägg.. jag är såå trött!

Mycket har hänt sen sist.. eller mycket och mycket : ) men jag kan säga så mycket som att jag fick lägenheten... känns huur bra som helst! Men dock lite sorgligt att lämna min fina. Men det kommer jag nog över så fort jag fått fint på de nya stället.
Kommer bli hur bra som helst. Speciellt för lilleman som kommer få det mycket roligare där!
Idag skrev vi på kontraktet och inflytten blir i mars någongång. Kanske tidigare om jag har tur.

Igår kom Viktor hit och umgicks.. det var roligt att träffa honom och få se honom igen.

Har storhandlat ikväll.. jag älskar att ha kylen full med mat. Har precis tryckt i mig en halv grillad kyckling med keso, godaste som finns.

Tyvär har pappa knyckt min kamera, så bilder får laddas upp imorgon... natti!


Kommentarer
Postat av: jennie

Grattis till lägenheten emilia och kian :D

2010-02-26 @ 22:26:35
URL: http://jenniethomsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0