Gos!

Vi har haft en mysig dag.. efter lunch gick vi mot öppna förskolan. Det blev en promenad dit för Kian. Vår vagn har gått sönder (om jag inte skrev de tidigare?!)
Kian sprang in till pysselrummet det första han gjorde. Så innan busdags gjorde han ett fint armband.

Det var lite folk där idag, lite för lite. Är så många som slutat nu när barnen börjat dagis.. tråkigt! Så om ni är några "unga mammor" tycker jag att ni ska komma till skallbergets öppna förskola på tisdagar.... det är ett toppenställe verkligen : ) med toppenpersonal och fäldrar och barn såklart!

Iallafall blev det mycket bus och Kian lekte på bra med dom barn som var där.. blev några målningar också som alltid när vi är där.

Lilla, eller nu stora Jonathan har fått en liten lillebror Alexander. Ett par veckor gammal.. när hans föräldrar fightades om vem som skulle byta bajsblöja tog jag tillfället i akt och roffa åt mig honom och bytte jag, sen fick jag bara gosa och lukta bebis en stund. Man kan inte annat än längta tills man själv får en liten till!












Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med dig. Det tog ett bra tag innan jag vågade mig iväg till öppna förskolan, speciellt på tisdagarna. Men Nu trivs jag som fisken i sanden där. Toppen personal och trevligt umgänge:P

2010-02-10 @ 15:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0