Full rulle

Kian och jag var lite rastlösa på förmiddagen så vi bestämde oss för att gå till öppna förskolan, där vi spendrade vår dag. När vi kom hem var vi båda hur trötta som helst och Kian var inte alls på humör.
Efter lite mat i magen blev de lite bättre och vi slog på en film. Och vi somnade båda två. Jag vaknade klockan 19 och la Kian i sin säng.
Får se om de blir vakennatt eller om han sover... halv 7 brukar han aldrig somna annars.

Nu ska jag iallfall ta ett varmt bad och bara vara.. imorgon tar vi en morgonpromenad till mamma. Och senare ska vi besikta lägenheten!
Mot kvällen kommer Kians pappa oc hälsar på lilleman och efter de ska jag förmodligen ut med några vänner, om jag orkar :)) fullspäckad dag allså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0