En dag med våra kära!

Vi har haft flera lugna och sköna dagar... Varit ute mycket.. dock inte varit ute och lekt eftersom Kian verkligen inte gillar det här vädret.
Men många timmars promenad vi traskat runt den här veckan..
Tycker snön kan försvinna nu, det är inte ens mysigt längre.

Idag har vi haft en härlig dag med Joanna och Isak. Vid lunchtiden sågs vi på stan för lite shopping och mat. Vi har längtat efter en dag med dom båda !
Jag fick med mig lite grejer hem iallfall. 4 tröjor till Kian, ett par byxor, kalsonger, pyjamas och såklart en carsbil.
Till mig själv blev de två linnen och en hoodie till vardags.
Kian har gått mannekäng med sina nya kläder som han glatt provade.. så söt!

Sitter hemma hos mamma och ska vara här en stund.. kvällen blir lugn. Jag jobbar hela helgen.. i det här ruskvädret! Får se vad som hittas på.

Nu ska jag strax ta en promenad, gå och handla nåt gott att äta här tills ikväll. Och såklart lite godis till lilleman.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Joanna & isak

Tack för en bra dag! <3

2010-02-19 @ 16:43:36
URL: http://mammatillisak.blogg.se/
Postat av: S.M

Hejsan!



Jag är en yngre mamma, precis som du själv, och jag håller på med en liten undersökning, så jag har en fråga till dig som jag skulle bli väldigt glad om du svarade på.



Frågan lyder: Sedan du blev mamma, har du funnit några FÖRDELAR med att vara just en UNG mamma? Ge exempel.



Jag vore tacksam om du skickade ditt svar till min mailadress som jag fyllt i. Som en del av undersökningen kan jag dock inte ge ut min bloggadress förrens du svarat på frågan.



Jag är enormt tacksam för din medverkan!



/S. M.

2010-02-21 @ 12:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0