Bra helg : )

Helgen har varit riktigt bra : ) I fredags tog vi det bara lungt. Kian och jag hade fredagsmys som varje fredag. I lördags kom våra vänner Maja & Jerry hit för att umgås. Vi åt tacos, massa annat gott och kikade på melodifestivalen.
Alla var på hugget.. även Kian som fick vara vaken fram till efter 23. Då somnade han som en stock i soffan.

Alla hjärtans dag?! Ingen speciell dag för oss utan parter direkt men det har varit mysigt ändå ! Mamma kom hit och vi tog en promenad hem dit, där vi lagade god mat.
Jag passade på att gå en rask promenad också.. men att promenera i uggs är inget att rekomendera.. mina fötter värker! Riktigt skönt att komma ut en sväng iallfall, utan vagn den här gången.
I sin egen värld, men BÅDA hörlurarna i. Det är ju inget man gör i annars :)))

Imorn är vi bortbjuda på inflyttningsfika hemma hos Patrings! Blir trevligt och Kian får leka med sina kompisar.

Nu är jag så trött så! Ska lägga mig framför tvn och göra ett försök till att somna.. god natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0