12 timmars sömn.. snacka om utvilad

Jag råkade somna brevid Kian klockan 8 igårkväll och vaknade som vanligt imorse då stod dator och tv på när jag insåg att jag inte varit uppe efter jag lagt Kian...  bra utvilad är jag iallfall.
Tänkte ta en moronpromenad det första vi gjorde tills jag såg hur många minusgrader det är, helt sjukt!

Kian tittar på Pippi på rymmen just nu och jag funderar på ifall man kanske ska ta och dammsuga och torka golv.. lika bra att passa på när man inte har så många alternativ.

Föresten! Idag eller imorgon får jag förmodligen reda på om jag får lägenheten jag skrev om..... pirrigt.... tänk om det faktiskt skulle bli jag som fick den, det tror jag inte.. men om.. jag då måste jag faktiskt flytta.
Jag skulle sakna min lägenhet riktigt mkt isf.. jag trivs jättebra i den nu när jag äntligen fått så fint! Läget är jättebra... men inte så barnvänligt.. det är det som väger tyngst när jag pratar om att flytta.
Jag vill att Kian ska kunna ha möjligheten att gå ut själv och leka på gården när han blir lite större.
Här kan man tråkigt nog inte släppa honom en sekund själv utan att hålla honom i handen pga av alla vägar....

Men vi får se, blir det inget med den här dröjer det förmodligen lite innan flytt.


Lilleman 3 månader!


Kommentarer
Postat av: Maja

ÅÅh så längesen de va! Liten, bara tre månader.. så otroligt mycket han lärt sig och vuxit sen dess! Så kul att få vara med och se:)

2010-03-02 @ 23:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0