Hejhopp

Hej, minns ni mig? Nämen fy på mig för dålig uppdatering... inte kan man skylla på att man har mycket att göra om dagarna.
Jobbar knappt heller, för det är dåligt om jobb just nu verkar de som.
Kian och jag bara glider hela dagarna. Dom senaste dagarna har ju bjudit på sol till vår glädje. Och det har inneburit några turer till lekparken, promenader och utelek.

Igårkväll somnade jag klockan 7 med lilleman. vaknar klockan 8 och ska kolla på tv men somnar inom en kvart. Klockan 12 vaknar Kian och jag lägger mig därinne sen sov vi vidare till halv 8 imorse : ) Vi vaknade iallfall upp hur pigga som helst och Kian har bara haft en glatt humör hela dagen. Inte ofta det händer annars, 3 års trotsen är inte att leka med !

Just nu är vi hemma hos mamma, innan vi kom hit var vi ner en snabbis på stan för att handla lite till valborg. Men nu ska jag försöka få med dom andra på en promenad i skogen.... om dom kan slita sig från filmen :) pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0