Stackars min lilla kille

Ännu en lugn dag hos mamma och pappa. Vad annars när lilleman är sjuk? Eller han har varit pigg under dagen, inte haft feber utan bara varit snorig. Vi tog iallfall en promenad runt lunch idag, då gick vi förbi biblioteket och lånade några filmer. Dom vi har är rätt tjatiga efter att han sett dom sjuttioelva gånger.

Kian somnade vid 7 ikväll, för natten trodde jag. Men rätt som det var kräktes han ner hela sig själv och sängen. Så det var bara att hoppa in i duschen och nu sitter vi här och tittar på pingu. Men trött verkar han vara. Jag hoppas verkligen att den här sjukan går över snart, tycker så synd om han. Man undrar ju vad det är för influensa. Dock har ju jag klarat mig under de här dagarna förutom en förkylning.
Vill att prinsen ska må bra igen.

Kommentarer
Postat av: A

Magsjuk??

2009-12-01 @ 20:28:28
Postat av: joanna

stackars plutt :(

2009-12-01 @ 21:23:26
URL: http://mammatillisak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0