Shopping-glad kille.. & mamma :)

Vilken mysig dag vi har haft! En lugn morgon. Först upp klockan 6. Kian gick på pottan och verkade pigg... men la sig snällt i soffan och jag tänkte att chansen att han somnar är större om jag inte slår på tvn.
Vi somnade båda två om till klockan 9.. skönt : ) Alldeles för tidiga morgnar är inget för mig...

Senare var det planerat att vi skulle träffa älskade och saknade vänner Joanna och Isakmen så var hon tvungen att jobba. Så vi åkte ut till Eriklund för att handla lite nya kläder, till mig den här gången. På Eriklund hittade jag ingenting. Men Kian fick sin carsbil som jag lovade honom ifall han var snäll medans vi gick runt.
Och allt gick super... jag tror han har förstår att det lönar sig att vara snäll ibland... även om man inte kan få en leksak så fort man är snäll.
Men ska jag gå runt och handla kläder en längre stund är det klart att han ska få något att se fram emot också.

Jag hittade en del plagg, och är nöjd med det mesta.. Ingenting som behöver lämnas tillbaka iallfall :) Det kommer alltid till användning vid något tilfälle.
Dagen avslutades med god mat och gott sällskap ( spicy hot med mamma )

Har tvättat lite ikväll, men har det mesta kvar.. imorgon ska vi ägna dagen och tvätt.
Senare på eftermiddagen kommer Kians pappa, farmor, faster och kusin på besök... lite försenad julklappsutdelning och fika blir de : ) mysigt!

Godnatt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0