Rörigt!

Dagen har varit toppen. Alltid lika roligt att leka med min lille vän G.... vilket jobb jag har! Lämnade honom runt 7 tiden sen åkte vi med pappa till lillasyster Julia på hennes boende. När vi kom drog hon på sig ytterkläderna så det blev ut och åka en sväng med henne. Åkte först och hämtade mamma från träning sen blev det kvällsmat på donken...... hela familjen - beccy... grrr kom hem nu du.

Klockan var efter 20 när vi kom hem. Det var bara att dricka välling, borsta tänderna och kissa sen gick Kian och la sig självmant.. han vet vad som gäller efter kvällssysslorna.

Vi träffade Viktor lite sväng idag, han kom förbi och hejade och lunch. Kul att allt går bätte! Kian blev jätteglad över att se sin polare. Det var ju trots allt 2 månader sist.

Nu ska jag betala julklapparna jag har fått hem.... jag är nästan helt klar nu! Kians pappa och julia....sen är det klart...och fattigare har man blivit :)





Kommentarer
Postat av: joanna

åhh va vi saknar er

2009-12-11 @ 11:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0