Lugn och skön helg

Vi har haft en mysig helg hittills. Igårkväll gick jag och Kian till STORA godisaffären och gissa vem som var övelycklig. Kian pekade på varenda godis och sa vill ha den, vill ha den! Vi fick med oss en stor påse som vi mumsade i oss till idol.
Han somnade sent och vaknade sent imorse. Fick en sovmorgon till klockan nio. Senare kom mamma och pappa och hämtade oss så vi fick följa med ut till åsby... hur fina grejer som helst har dom... om man bara hade obegränsat med pengar :))

Fick iallafall med oss lite hem som ni ser nedan... 3 söta ljuslyktor, hjärta med text - njut av livet, en ljusboll till ians fönster och en välkommenskylt.
Köpte ett par gardiner till mitt lilla köksfönster men som har jag inte satt upp än.

Nu ska jag datornörda fram tills inatt, de sista klapparna ska inhandlas.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0