Hejdär

Blev ingen vidare uppdatering igår. Jag mådde pyton med magont och illamående och somnade tidigt. Klockan 7 ville lilleman upp men jag var inte lika sugen på de. Men vad gör man? Det blev ett bad och sen tittade vi på barnprogram hela morgonen.

Nu sitter vi hos mamma som vi blev hembjudna till då jag mår lite dåligt fortfarade. Hon tyckte jag skulle få sova en stund och det skulle vara skönt faktiskt. Men som vanligt när man blir erbjuden att lägga sig och vila så gör man det bara inte.
Men snart blir de lite fika.

Dagens... på väg hit åt vi lite mat på pizzerian då ajg inte ätit sen igår lunch... och jag spelade lite där inne på maskinen och vann 350 kronor.. aldrig fel det:) Nu kan jag köpa de där urläckra jenasen till Kian utan att få dåligt samvete för att jag spenderar på sånt vi egentligen inte behöver. wie

Kommentarer
Postat av: joanna

Ja du måste köpa jeansen :D vilka tuffingar ¨vi får:D

2009-12-18 @ 15:16:49
URL: http://mammatillisak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0