God Jul!

Igårkväll åkte jag till fagersta och umgicks med min vän Pilja...... long time ago. Mormor erbjöd sig att vara barnvakt så att jag kunde åka...
Det blev en sen natt och upp tidigt med tåget för att ta mig till jobbet som gick super.
Direkt efter det kom Joanna och hämtade upp mig och Kian, så vi gjorde henne sällskap för en stress-sista-minuten-julshopping.. Slank ner lite för mig också. Ännu ett paket till mamma. En kavaj, tunika, linne och leggings till mig själv : ) Nu har jag iallafall något att ha på mig till både jul och nyår... tack för de!

Innan vi åkte hem var vi förbi Viktor m. familj som ville ge Kian lite klappisar : ) En carsbok och en mysig morgonrock med cars på fick han.. folket vet vad han gillar : )

Det ska bli så mysigt med julafton imorn.. ops.. idag : ) Jag har hjälpt mamma att julstäda lite och just nu sitter jag med ansiktsmask och taggar inför en efterlängtad jul.. God jul på er!

Kommentarer
Postat av: Joanna

GodJul älskade ni <3

2009-12-24 @ 10:21:00
URL: http://mammatillisak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0