: )

Vi är friska och krya igen, har varit de ett par dagar nu : ) bara lite snoriga men det hör ju till dessa tider tydligen.
Igår hade vi en trevlig dag på stan, mamma, jag och Kian. Vi handlade lite extra julklappar och tog en fika... köpte även lite ansiktsmasker, hårfärg, kläder och annat som man behöver ibland. Så nu är jag mörkhårig igen.... känns mycket bättre. Jag tröttnar alltid så fort jag färgar det lite ljust. Det här känns iallafall som jag : )

Nu sitter Kian och tittar på Rorri.. han ska duscha och sen ska vi gå till öppna förskolan... får se vad dagen bjuder mer på. Måste iallfall ner på stan snabbt och köpa en tröja jag hittade igår.

Och nu är det nära till jul : ) UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0